Sunday, February 27, 2011

newborn baby

greetings =)

Well,this is actually wasnt my first ever blog.Sebelum ni dah ada blog tapi kawan2 I,they all tak update with my blog sebab tak dapat bukak.Sebab they all dapat warning antivirus.So aku macam pelik sebab kalau betul ada virus kenapa follower bertambah and chat dekat shoutbox pun naik je tiap hari.Feedjit life traffic pun sentiasa update.



 

Ok then aku terpaksa berlaku adil kepada kawan2 yang setia.Ni ha,aku buat blog baru.Seriously rase sayang sangat2 sebab terpakse tutup blog lame tu sebab follower dah ramai,post pun dah banyak.Tapi x ape,aku adalah orang yang sentiase concern dengan keadaan sekeliling....(ok tipu)

*ok...sekarang aku dah mula mual sbb aku rase wtf.Bahasa formal yang amat ye. =_="


Dah ade blog baru,so nak ade azam baru jugak.Nak update selalu.Ha, sebelom lupe.Sila bace blog lame aku dulu yeah.Aku taknak ade PAK JABIK sesat bagi komen tah hape2 then nak bash aku.Tak akan aku layan!Link ke blog lame aku dekat sebelah kiri anda2,belah atas sekali.Sudikan singgah and bace rentetan hidup mak ye.Ha you alls,nanti tanya banyak2 tak kuasa mak nak layan.Karang mak hantar ke kelas fardhu ain pak jabik.


Actually blog ni still under construction.Nanti aku update.Banyak tutorial post nak buat ni.Later ye coz sekarang busy kemas bilik.chiaaoooooo.....~





potpetpotpet: mak benci perempuan yang jual kuih talam,sebab muka dia pun bertalam2...grrrr~!

2 comments :

  1. mak, u ta nak buat post pasal friendship ke?
    ~anonymos comels cutes cantiks~

    ReplyDelete
  2. i dah buat la nyah...u ni...x update ke?

    ReplyDelete