Monday, February 28, 2011

cleanliness

Tajuk dah macam nak buat ajar grammar standar 3.Haruslah kan.Name pun bakal "teacher".

Tadi daftar semester baru.Seriously rase macam nak mati sebab Jumaat haritu baru habis jawab paper exam.Isnin pulak dah daftar semester baru.Kalau yang bace blog lama aku taw la dulu aku dah pernah buat short sem sekali.Dan kalau yang dah bace post aku pasal short sem,da dapat agak aku nak tulis ape.
Dah daftar semua,habis settle semua dalam pukul 2.Seriously aku macam wtf!?.(**%&@##$%@#$%%%$@@$%) dalam hati lah kan.Sebab bilik yang aku dapat macam $%^@*.Nauzubillah kotor yang amat.Sangat terpuji perangai anak2 dara yang jaga bilik ni sebelum ni.Bilik kali ni lebih teruk dari dulu.Sumpah kotor gile2 infinity.Diorang ni tak mandi ke ape sebab shower macam terbiarlamadipinggirkanberkulat.OMG weyh.Ha,mule la nak bawak keluar perangai mak2.

Macam mana diorang hidup ye.Aku bukan nak act pembersih but atleast jangan la sampai berkulat.Iyeeeewwww sangat2.Korang ni taknak kawin ke ape?Nanti nak jaga rumah tangga macam mana (poyo cakap pasal kawen padahal underage lagi)
Mama selalu pesan,jage kebersihan.Pandai2 la bawak diri.Memang la student,class pack la ape la.Tapi takkanlah sambil mandi kau tak boleh sental sekejap.Korang ni selera eh nak melabur atas j***** duduk yang kotor ade kulat2 hitam tu?yacckkkk,ewwwww,yeehhhkkkkk.

potpetpotpet: penat menyental sampai lenguh tangan.I spent almost an hour menyental satu bilik mandi SAHAJA.Bayangkan je lah kotor die macam mana.Nasib baik ruang depan tak kotor.

No comments :

Post a Comment