Sunday, March 6, 2011

Entry bakal calon-calon suami

Kalau korang tanya aku buat entry ni, dah nak kawen ke?Jawapannya ha'ah.Kenape?teeetttttt.
ha, dasar.Boyfie pun tak ada nak kawen ke?

So,siapa yang tak ada boyfie lagi boleh join aku buat research pasal calon2 suami =p

Calon yang macam mana yang anda semua nak.Ok,bila tasha tunjuk gambar setiap calon,cepat2 cabut bulu ketiak then layangkan ke atas ye.Siapa cepat dia dapat *demm,huduh prangai.Silap2 mak dia reject terus.



 Calon pertama :
Masih mudahensemterhangatmeletupkebaboom
Dengan kerjaya sebagai pengarah yang sedang meningkat naik,perempuan mana yang berani reject dia?




Calon kedua :
Im Seulong24
Masih muda jugak,
Penari Penyanyi Kpop yang sedang dipuncak popular
Badan bergetah dengan 6pax.Sedangkan lelaki pun suka badan yang sebgini rupa,anda kaum wannita pula bagaimana?




 Calon ketiga :
Fahrin Ahmad30 tahun (agak tua tapi hensem lagi =p)
Pelakon
Tinggi,tegap.
Dengar cerita beliau ini baik orangnya.
Calon pilihan makcik2 untuk anak mereka.




Calon keempat :
Penjaga gol pasukan bola sepak Malaysia
Eh,eh.
Salah.Yang ini da ada Girlfie.
Mati aku X_X




Haa,yang mana calon pilihan korang?Kalau aku lah kan.Daripada atas tu seorang pun aku tak pilih.Huahua.Bukan type aku ye.

Aku bukan memilih dalam nak kenal dengan someone yang berpotensi jadi boyfie aku.Aku bukan carik paras rupa okay.If ye,someday dah sampai seru.Tasha nak type lelaki yang macam kawan I, Hana Tajima.




Introducing, kesayangan Hana Tajima.





Type lelaki yang macam ni,susah nak cari okay.Eksklusif! Seriously weyh.He is totally different.Beliau bukan jenis yang nak angkut anak dara orang ke hulur hilir tak tentu pasal.Aku cerita kat mak pasal kawan aku n boyfie dia ni terus mak aku jadi peminatkipassusah mati beliau.Ha,calon2 di atas, mampukah anda untuk buat mak saya jadi peminatkipassusahmati kalian?heeh!?


Okay sambung cerita.Kami panggil dia cikgu.Dia bukan sebarangan lelaki okay.Kalau kau rasa nak tackle and rampas dia dari Hana Tajima, dalam mimpi pun kau takkan dapat.Because he is a man who stand for his loyalty.Setia.Itu yang paling penting okay.Cikgu sangat2 matang dan sangat2 menjaga kawan saya.Setiap kali keluar mesti baju Hana Tajima akan ditegur.Agak2 tak senonoh sikit dia marah weyh!Diorang da couple for almost 5 year tapi sekali pun cikgu tak pernah sentuh dia.Ha,jantan ke tak!?Calon2 di atas mampu ke buat macam beliau?Then kalau keluar sama2 yang akan ingatkan waktu solat pun cikgu jugak.

Si Hana Tajima tu selalu mengadu.Dia cakap cikgu tak best,skema.Tapi itu yang terbaik sebenarnya.Lelaki yang baik adalah lelaki yang menjaga dan menghormati perempuan.Untung sangat.Tak lama lagi both of them bakal mengikat tali pertunangan.Semoga mereka kekal sehingga akihir hayat.Amin.



your truly,

Photobucket




7 comments :

  1. tasha pny yg paling atas skali ah...
    nak?g ambik bwk balik...tahniah sbb paling cepat lygkn bulu ketiak utk no 2 =p

    ReplyDelete
  2. babe, terharu T.T
    terima kasih kerana mengarang cerita gula hati saya

    ReplyDelete
  3. welcomey =)
    i hope i can get myself a man like him...

    ReplyDelete
  4. Nie hana tajima yang hana tajima tu ka?

    ReplyDelete
  5. izat,bukan lah...
    tasha saje bagi die gelaran hana tajima sebab die suke pakai tudung style mcm hana tajima..

    ReplyDelete