Friday, March 4, 2011

K.A.W.A.N

Saya sayang kawan saya.Mereka terima saya kembali walaupun saya pernah khilaf.Yang tak berdendam dengan saya,yang tak pretend terima saya balik tapi belakang saya memburukkan saya sebab marah yang masih bersisa.Tapi at least saya orang yang tahu serik.Yang tak tanam pokok pisang yang boleh berbuah dua kali.Sekarang saya dah nampak siapa KAWAN and siapa LAWAN.Kadang2 orang yang sentiasa bersama kita,yang dengar keluh kesah kita itu bukan KAWAN.Tak tahu nak describe macam mana.Tapi rupanya sambil dengar ada niat lain rupanya.Tak tahu lah dia memang berniat atau tak, yang penting saya sakit hati sangat.Saya tak maksudkan lah semua.Cume sesetengah sahaja.

Mak selalu pesan elok2 dalam berkawan.Jangan mudah percaya orang.Tu lah kelemahan saya.Mudah percaya dan mudah kesian.Tapi prinsip saya,sekali saya terkena takkan ada kali kedua.Saya agak keras hati.Mak pun cakap.Sekali saya terkena sampai bila2 saya ingat.Bukan berdendam tapi saya cukup tak suka orang bercerita hal "dalam kain" saya.Sebab saya tak pernah menyibuk2 hal orang, atau nak memburukkan.Kalau ada pun itu luahan hati saya yang mana hal itu betul, bukan ditokok tambah.Sumpah saya marah tahap langit ketujuh sangat bila tahu there is someone talking bad things bout me.Yang sangat best bila cerita itu dibelok2 kan.Yang double best bila dia adalah orang yang saya sangat2 percaya.

Ok tutup cerita.Malas nak berleter panjang sebab its not worth it.Sebenarnya nak cerita al-kisah keluar dengan KESAYANGAN saya kelmarin.Sangat puas hati tapi masa sekejap sangat.Kami keluar pun dah petang, patut pun masa sekejap je. (>_<)


 after memenuhi perut





 while waiting for my limo to arrive =p





 OMG...they look gorgeous,just like me =p




 Promoting the washroom =p





 Yun Nam hair care 2011 ambassador





From right to left ; hana tajima,yuna,tiffany SNSD,che ti,che dia,maria ozawa
front ; che iah
=p





Yang penting saya seronok, puas hati dan lega jugak.Tak banyak nak cakap, tengok je lah gambar2 kami.Ini namanya K.A.W.A.N

Saya sayang mereka <3

potpetpotpet ; baru dapat tahu my mum is pregnant.Thankful but at the same time i worry bout my mum health condition.She is still 37 but masa beliau mengandungkan rania,beliau dapat kencing manis.Till the baby will born,I hope nothing happens =)

8 comments :

  1. nice pics dear.
    n ur mom will b ok insyaallah. 37 is still quite young ;).

    ReplyDelete
  2. thanx masshie mastura =)
    yeah,i hope so...

    ReplyDelete
  3. 9 dara pingitan hahahaha:p

    ReplyDelete
  4. cik jierah ; spuloh sbenarnye...yg tukang caputre pic tu tertinggal =)

    ReplyDelete
  5. caption xleh bla..haha <3 u babe :)

    ReplyDelete