Tuesday, March 22, 2011

fake profile

Aku rasa benda ni dah banyak and berleluasa.Pasal FB la.Nak famous guna gambar orang lain dan palsukan nama.Ni semua kes nak menggedik,mencapap,mengade2 dan yang sewaktu dengannya.Lepastu yang selalu buat macam ni,perempuan.Aku bukan lah nak bermulut jahat kan.Selalu yang buat fake profile ni yang muka takbolebela.Dan agak melampau okay,bila kau curik gambar orang then mengaku yang dalam gambar tu engkau.Sangat keji weyh perangai.Kalau curik je takpe,tapi kalau dah sampai kes tipu2 duit ke apa ke.Memang jahanammulia lah perangai kau.

And aku memang tak boleh la kalau jumpa perempuan yang buat macam ni.Rasa macam, WTH budak ni.Dah la kau ciplak gambar orang and mengaku tu gambar kau, dah tu semua jantan kau layan.Macam seorang budak ni.Nak guna gambar model je.Korang tgk la sendiri gambar kat bawah ni.Berangin tak?


 Jalak Jejaka tu tak bole bela weyh,sebab setiap gambar kat profile budak ni die komen.Percaya sangat.



Dia kata aku jeles dengan dia sebab dia buat wall post dekat seorang kawan lelaki aku.Motif!?
>_<




Kau boleh tengok betapa budak ni bangang sangat.Dah kantoi pun still nak deny ke?Kalau aku dah close account dah.Dah la profile dia tak private langsung.Memang sengaja tak private ke dik!?Huh,dasar!Nak publisiti betol!Aku hantar Abang Nas terjah kau,tak terjawab kang.




Harini dia buat wall post dekat aku.Hahahah, tak paham weyh.Mungkin aku ni jahat.Siap post link FB yang Ori dekat profile dia.Dia boleh pulak buat wall post baik2 dekat aku.Tak paham and tak lawak weyh.kahkahkahkah :D




potpetpotpet ;  Siapa rasa dia terror, rasa2 nak tgk fake profile tu,aku ada kepilkan link dia dekat one of those picture.Selamat mencari >_<



Photobucket

2 comments :

  1. best sgt die boom org ye..huhuhu..tp best la entry tasha..huhuhu..thumb up..I LOIKEE

    ReplyDelete